Успешна история
Успешната история на Butler United с Google Workspace

С помощта на Cloud Office, Butler United успя да реорганизира и обедини 4 различни акаунта в един, да редуцира нуждата от администриране, да оптимизира разходите и да подобри сигурността.
Предизвикателството
- 4 отделни акаунта в Google Workspace
- Различни абонаментни планове и цени
- Повече от 15 вторични домейна в 4-те акаунта
- 140+ потребителя, някои от които се дублират (1 потребител съществува в 4 различни акаунта)
- Обединяване на различните бизнес линии
- Оптимизиране разходите, средата и бизнес процесите
- Създаване на архитектура на Drive за управление на файлове
- Изключително сложна администрация
Решението
Екипа на Клауд Офис оптимизира броя на потребителите, обединявайки ги в един Google Workspace акаунт. Мигрирахме имейлите и премахнахме активните домейни от другите акаунти. Добавихме допълнителните домейни към основния акаунт като вторични, което позволи на потребителите да използват псевдонимите(alias) – елиминирайки необходимостта от превключване между няколко различни акаунта. Преместихме цялата фирмена информация от отделни потребителски дискове (My Drive) в „Споделен диск“ (Shared Drive) в обединената организация, което позволи на файловете да принадлежат на организацията вместо на отделни потребители. Това намали риска от случайно изтриване на важна информация за компанията.
Резултатът
Един Google Workspace, в който всеки потребител има свой собствен акаунт с всички имейл псевдоними, от които се нуждае. Преработена файлова архитектура, която гарантира, че всички файлове са собственост и се управляват от организацията. Пстигнахме 50% оптимизиране на разходите, чрез премахване на дублиращи се потребителски акаунти. Чрез нашата методика за одитиране на Google Workspace средата подобрихме цялостната сигурност на Butler United с 43%.