G Suite

Вземете Gmail, Документи, Диск и Kалендар за Бизнеси.

Всичко, което Ви трябва, за си свършите работата по най-добрият начин, е заедно в един пакет, който работи безпроблемно от Вашия компютър, телефон или таблет.

G Suite

Gmail

Google Docs

Google calendar

Свържете се

– Вземете персонализиран    емайл@вашатафирма.com

– Сигурен, личен имейл за Вашия бизнес

– Интегрирани онлайн календари, предназначени за екипи

– Интелигентен график за срещи

– Достъп от Вашия лаптоп, таблет или телефон

– Платформа за съобщения, създадена за екипи

– Дълбоко интегрирана с G Suite

– Вградена сигурност и спокойствие

– Интегрирани онлайн календари, предназначени за екипи

– Интелигентен график за срещи

– Достъп от Вашия лаптоп, таблет или телефон

Преосмислете начина, по който бизнесът Ви работи

G Suite променя начина, по който бизнесите работят, като помага на екипите да бъдат по-бързи, по-интелигентни от всякога и да работят съвместно.

Създавайте

– Обработка на текст за екипи

– Коментиране, чат и редактиране в реално време

– Съвместни, интелигентни и сигурни таблици за бързо развиващите се организации

– Гладко сътрудничество и обмен на информация

– Лесно създаване на анкети и формуляри за всеки

– Създайте формуляр толкова лесно, колкото създавате документ

– Красиви презентации, създадени съвместно

– Коментиране, чат и редактиране в реално време

– Лесни за създаване презентации

Бързо

Интелигентно

Заедно

Достъп

– Обработка на текст за екипи

– Коментиране, чат и редактиране в реално време

– Съместни, интелигентни и сигурни таблици за бързо развиващите се организации

– Гладко сътрудничество и обмен на информация

Преосмислете начина, по който бизнесът Ви работи

G Suite променя начина, по който бизнесите работят, като помага на екипите да бъдат по-бързи, по-интелигентни от всякога и да работят съвместно.

Контрол

– Управление на G Suite за Вашата фирма

– Сигурност и контрол

– Запазване на данни и eDiscovery за G Suite

Защита на данни

Намерете това, което търсите сега, свалете го, когато решите.

Бързо

Интелигентно

Заедно

Ползи от избирането на G Suite


Цялото място за съхранение, от което имате нужда

Неограничено място за съхранение с Business или Enterprise вариантите. Основният абонамент на G Suite включва 30 GB онлайн съхранение на потребител.


Разширен администраторски контрол

Добавяйте и премахвайте потребители, създавайте групи и добавяйте опции за защита като вписване в две стъпки (2-step verification) и еднoкратно вписване (single-sign-on - SSO), всичко това от една централизирана административна конзола.


Лесно прехвърляне на данни

Използвайте нашите инструменти и услуги за прехвърляне, за да преместите важните данни на Вашата организация в G Suite, от текущото си място за съхранение.


Email @yourcompany.com

Изпращайте професионални имейли от Вашия бизнес уеб адрес (вие@вашатафирма.com) и създавайте групови списъци с имейли.


Управление на мобилни устройства

Пазете данните на фирмата си защитени със система за управление на устройства, която Ви позволява лесно да намерите устройства, да изисквате пароли и да изтривате данни, ако е необходимо.

Поддръжка в реално време

Обадете се или изпратете имейл на екипа по поддръжка на Cloud Office, за да получите помощ в реално време, когато имате нужда. Можете също така да намерите бързи отговори онлайн в нашия помощен център.

Изберете най - добрия вариант на G Suite за Вашия бизнес. Опитайте безплатно за 30 дни.

Основен пакет

Професионален офис пакет с 30 GB място за съхранение
.
.

5.20€

На потребител / на месец / без ДДС

ПЪРВИ СТЪПКИ

Бизнес пакет

Подобрен офис пакет с НЕОГРАНИЧЕНО място за съхранение
.
.

10.40€

На потребител / на месец / без ДДС

ПЪРВИ СТЪПКИ

Корпоративен пакет

Премиум офис пакет с усъвършенстван контрол
.
.

23€

На потребител / на месец / без ДДС

ПЪРВИ СТЪПКИ