Настройте Google Workspace за вашата организация

След като се регистрирате за Google Workspace, разберете как да настроите своя домейн, да управлявате потребители, да настроите препоръчителни функции и да започнете да използвате услугите си.

Google Workspace setup

Потвърдете своя домейн за да използвате Google Workspace

 

Преди да започнете да използвате Google Workspace, трябва да потвърдите, собствеността  вашия домейн. Причината, поради която трябва да потвърдите, че притежавате своя домейн, е да се уверите, че никой друг не се опитва да използва вашия домейн и услугата на Google без вашето разрешение (за изпращане на имейли, например).

  1. Отворете инструмента за настройка на Google Workspacе
  2.  Щракнете върху Продължи, за да потвърдите вашия домейн с TXT запис.
  3. Намерете вашия код за потвърждение в инструмента за настройка и щракнете върху “Copy”

verify domain

  1. Във втори прозорец или раздел на браузъра влезте в хост акаунта на вашия домейн. 
  2. Отидете до DNS записите на вашия домейн. Страницата може да се нарича нещо като DNS Management, Name Server Management, Control Panel или Advanced Settings 
  3. Изберете опцията за добавяне на нов запис.

1.За тип на запис изберете TXT.

2.В полето Name/Host/Alias  въведете @ или го оставете празно.

Вашият хостинг може да изисква от вас да въведете вашия домейн, който изглежда като example.com, в това поле. Другите ви DNS записи може да показват какво трябва да въведете.

3.В полето Time to Live(TTL) въведете 86400 или оставете по подразбиране.

4.В полето Value/Answer/Destination поставете удостоверителния запис, който сте копирали в стъпка 1.

5.Запазете записа.

* Забележка: Ако видите предупредително съобщение за промяна на вашите DNS настройки, игнорирайте го. Добавянето на TXT запис няма да повреди вашия уебсайт или настройките на DNS.

  • Отворете инструмента за настройка на Google Workspace
  • Натиснете „Продължи“.
  • Отидете до края на следващата страница и щракнете върху Потвърждаване на моя домейн.

Важно! Може да отнеме допълнително време, докато регистраторът ви публикува кода за потвърждение. Ако инструментът за настройка на Google Workspace ви уведоми със съобщение за грешка, изчакайте един час, преди да опитате отново. В редки случаи може да отнеме до 48 часа, докато регистраторът ви публикува кода за потвърждение.

Нужда от помощ?

Ако имате нужда от помощ с потвърждаването, можете да се свържете с нашия екип за поддръжка или да започнете чат.

Следващи стъпки:

След като потвърдите своя домейн, можете да настроите Gmail с Google Workspace. Дръжте администраторската конзола и хоста на вашия домейн отворени в браузъра си. В нов раздел или прозорец отворете подробни инструкции за настройка на Gmail с вашия хост.

Настройте MX записи за Google Workspace

За да започнете да използвате Gmail с вашия бизнес домейн, трябва да настроите MX записи. След като преминете към MX записите на Google, можете да получите имейла си във входящата си кутия в Gmail или чрез имейл клиент като Microsoft Outlook.

Забележка: Ако хората вече имат имейл с вашия домейн (като [email protected]), създайте техните потребителски акаунти в конзолата за администратор на Google, преди да настроите своите MX записи. По този начин те ще продължат да получават имейл.

1.Влезте в хостинг акаунта на вашия домейн.

2.Отидете до DNS записите на вашия домейн. Страницата може да е именувана DNS Management, Name Server Management, Control Panel или Advanced Settings. 

3.Изтрийте всички съществуващи MX записи. Ако не можете да изтриете съществуващите записи, променете техния приоритетен номер на 20 или по-висок.

4.Добавете новите MX записи за пощенските сървъри на Google от таблицата по-долу 

5.Запазете промените 

1.Отворете инструмента за настройка в администраторската конзола. 

2.В секцията Gmail щракнете върху Активиране. 

3.Уверете се, че сте създали всички съществуващи имейл адреси и сте готови Gmail да започне да получава имейли.

4.Щракнете върху Продължи. На следващата страница превъртете до края на страницата и щракнете върху Activate Gmail.

 

activate

 

*Забележка: Можете да изпращате и получавате съобщения на новия си имейл адрес в Google Workspace след по-малко от 6 часа. Въпреки това може да отнеме 48–72 часа, преди да получите имейл на новия си адрес. Времето за влизане в сила на MX записите зависи от хостинга на вашия домеин. 

Междувременно можете да получавате имейл съобщенията си в стария си имейл клиент.

 

Стойности за Google Workspace MX записи

Name/Host/Alias
TTL
Record type
Priority
Value/Answer/Destination
@ or leave blank
3600
MX
1
ASPMX.L.GOOGLE.COM
@ or leave blank
3600
MX
5
ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM
@ or leave blank
3600
MX
5
ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM
@ or leave blank
3600
MX
10
ALT3.ASPMX.L.GOOGLE.COM
@ or leave blank
3600
MX
10
ALT4.ASPMX.L.GOOGLE.COM

Нужда от помощ?

Ако имате нужда от помощ с потвърждаването, можете да се свържете с нашия екип за поддръжка или да започнете чат на живо.