Иновативни, облачни решения от Google, за всичи начини, по които работим.
Бизнес решенията на Google Workspace безпроблемно интегрират всичко, от което Вие и екипът Ви се нуждате - на едно място.
Гъвкави и полезни бизнес решения, за всички начини, по които работата се променя.
Изградете доверие пред клиентите си с професионални имейл адреси във вашия домейн. От членове на екипа като [email protected] до групови безплатни имейл адреси като [email protected]
Дайте възможност на всички да допринасят еднакво, независимо къде работят с инструменти, които познават и предпочитат.
Google Workspace включва познати инструменти като Gmail и Календар. В допъление получавате още и достъп до бизнес версиите на Google Meet, Chat, Drive, Документи, Таблици и други в един, лесен за управление абонамент.
Колаборация в реално време, където и да сте.
Независимо дали става дума за видеообаждане с клиент, стая за чат с вашия доставчик или споделен диск с партньори, поддържайте връзка с всички, важни за вашия бизнес хора.
Няколко души могат да работят едновременно и всяка промяна се записва автоматично. Полезни функции като smart canvas и граматически корекции помагат на екипите ви да дават най-доброто от себе си.
Съхранявайте, споделяйте и работете съвместно MS Office файлове, като използвате най-доброто от Google – без нужда от конвертиране на файлове. Освен това получавате мощни интеграции с приложения като Salesforce или DocuSign, които помагат за оптимизиране на работните процеси.
Достъп до Вашите файлове на всяко устройство
Съхранявайте всичките си файлове на едно място със сигурен достъп отвсякъде. Промените във файловете се запазват автоматично в Drive, така че всеки има достъп до най-новата версия – без повече прикачени файлове.
Разширено хранилище за файлове в Drive, което помага да поддържате работата на екипа ви в сигурни, лесни за управление споделени дискове.
Drive използва AI на Google, за да прогнозира и прецизира това, което е важно за вас в реално време. Drive разпознава важно съдържание, колеги и събития, като използва функции като Quick Access и подобрения за търсене, базирано на ML, за да свърже всеки потребител с файлове, които изискват внимание.
Защитете бизнеса си, със сигурност на корпоративно ново
Google Workspace е изграден със сигурността, надеждността и облачната инфраструктура, необходими за запазване на безопасността на информацията, самоличността, приложенията и устройствата.
Cloud-first подход, който непрекъснато се актуализира с най-новите актуализации за сигурност и най-новите функционалности.
Инструменти на корпоративно ниво, като предотвратяване на загуба на данни, контекстно съобразен достъп и управление на устройства, защитават Вашите данни.
Вградени контроли, криптиране и проверка, които позволяват на служителите да работят отвсякъде и елиминират нуждата от VPN.
Анализи на сигурността, полезна информация и препоръки за добри практики от Google в един цялостен Център за сигурност.
Готови ли сте да промените начина си на работа ?
Разбере как Google Workspace може да Ви помогне да свършите повече работа с инструменти за производителност и колаборация за Вашия бизнес.
Google Workspace добавя значителна стойност за бизнеса
1.5% увеличение
в приходите, след внедряване на Google Workspace
171 ч. спестени
~ 21 дни на служител годишно
Над 95%
намален риск от загуба на данни
20% намаление
на нуждата от техническа поддръжка
От малки компании до големи корпорации, повече от 8 милиона бизнес организации работят с Google Workspace
Топ въпроси за Google Workspace
Как да се регистрирам?
Всеки може да се регистрира онлайн веднага или можете да се да се свържате с нас, за да научите как екипа на Cloud Office може да ви помогне с процеса.
Какви опции за плащане са на разположение?
В Cloud Office приемаме плащания с Кредитна/Дебитна карта, както и Банков превод. Като партньор на Google Cloud, имаме свободата да предложим месечен, годишен или други условия на плащане според нуждите на Вашата компанията.
Може ли моята компания да изпробва Google Workspace безплатно?
Абсолютно. Всички планове предлагата 30-дневен тестов период, и можете да стартирате веднага.
Изберете най-добрия Google Workspace план за Вашият бизнес.
Изпробвайте безплатно за 30 дни.
Всеки план включва:
стартер
Business Starter
€ 6.90 / потребител / месец / месечен план
- Персонализиран и защитен бизнес имейл
- 100 участника във видео разговор
- 30 GB облачно пространство на потребител
- Контрол и управление на сигурността
- Изпробвайте безплатно за 30 дни
Най популярен
Business Standard
€ 13.80 / потребител / месец / месечен план
- Персонализиран и защитен бизнес имейл
- 150 участника във видео разговор + запис + Noise cancelation
- 2 TB облачно пространство на потребител, споделено
- Споделени дискове за екипи
- Контрол и управление на сигурността
- Избор на регион за данни
- Изпробвайте безплатно за 30 дни
плюс
Business Plus
€ 20.70 / потребител / месец / месечен план
- Персонализиран и защитен бизнес имейл + eDiscovery и архив
- 500 участника във видео разговор, запис + noise cancelation+ проследяване на присъствие
- 5 TB облачно пространство на потребител, споделено
- Споделени дискове за екипи
- Подобрен контрол на сигурността + Трезор и Управление на устройства
- Избор на регион за данни
- Изпробвайте безплатно за 30 дни
ентърпрайз
Enterprise
- Персонализиран и защитен бизнес имейл, eDeiscovery, задържане + S/MIME криптиране
- 500 участника във видео разговор, запис + noise cancelation+ проследяване на присъствие + стрийминг на живо
- Толкова ви трябва
- Усъвършенстван контрол на сигурността, управлението, включително Трезор
- Предотвратяване на загуба на данни (DLP)
- Управление на крайни устройства
- Достъп на база контекст
- Cloud Identity Premium
* Отстъпките важат за първите 12 месеца за всички потребители. Google Workspace Business могат да бъдат закупени за максимум 300 потребители.
** Планове за ангажимент за 1, 2 и 3 години са на разположение за клиенти с повече от 10 потребители. Свържете се с нас за персонализирани цени.
Сравнете плановете в детайли
Продуктивност
Business Starter
Business Standard
Business Plus
Enterprise
Gmail за бизнес
◌ Бизнес имейл в собствения ви домейн
◌ Защита от СПАМ, която блокира 99.9% от атаките
- 100
- 150
- 500
- 500
◌ Максимална продължителност
24 часа
24 часа
24 часа
24 часа
◌ Смяна на фона и използване на ефекти
◌ Запис на видео разговори
◌ Заглушаване на странични шумове
◌ Анкети и Въпроси & Отговори
◌ Breakout rooms
◌ Излъчване на живо (In-domain live streaming)
30 GB на потребител
2 TB на потребител, споделено
5 TB на потребител, споделено
Колкото ви трябва
◌ Drive за desktop
◌ Работи с MS Office файлове и над 100 други вида
◌ Споделен Drive за вашият екип
◌ Специализирани и сигурни пространства за чат
◌ Интегриран с Meet, Tasks, Drive и Calendar
◌ Разширени чат стаи, с достъп за външни гости
◌ In-line topic threading, Assigned tasks, message pinning, user roles and more
скоро
скоро
скоро
скоро
◌ Умни документи, таблици и презентации
◌ Forms формуляри и анкети
◌ Keep споделени бележки
◌ Sites създавайте уебсайтове
◌ Работи с MS office файлове
◌ Помощ при писане с интелигентно съставяне, граматически предложения и автоматична корекция на правописа
◌ Създаване на брандирани темплейти
◌ BigQuery свързани таблици
◌ Преглеждайте и резервирайте заседателни зали и работни бюра
добавка
добавка
добавка
Сигурност и управление
Business Starter
Business Standard
Business Plus
Enterprise
◌ 2-факторна верификация
◌ Групов конрол над политики
◌ Разширена програма за защита
◌ Управление на крайни устройства
Основно
Основно
Подобрено
Корпоративно
◌ Трезор – Запазване, архивиране и търсене на данни
добавка
добавка
◌ Предотвратяване на загуба на данни (DLP)
◌ Cloud Identity Premium
◌ Достъп, на база контекст
◌ Център за сигурност
◌ S/MIME encryption
◌ Избор на регион за съхранение на данни
Основно
Основно
Корпоративно