Централизирано управление на дисковото пространство по потребител чрез нови правила в администраторската конзола.
Google Workspace добавя нови инструменти за управление на пространството в Google Диск. Сега имате допълнителна видимост и контрол върху използването на мястото за съхранение между потребителите, групите и цялата организация.
В администраторската конзола дейностите, свързани с Google Диск вече могат да бъдат достъпни и управлявани от един изглед. Използвайки тези нови инструменти за управление, можете бързо и лесно:
- Да получите обобщена информация за използването на Диска
- Да разберете колко е използваното пространство от конкретни продукти като Drive или Gmail
- Да видите кои потребители използват най-много пространство в организацията
- Управлявате и изтривате споделени дискове въз основа на използването на диска, включително възможността за сортиране и изтриване на отделни или множество споделени дискове
- Да получите предупреждения за ограничение пространството
- Да прилагате ограничения за съхранение за потребителите

Допълнителни настройки за съвместно организиране в Google Meet – достъпно от средата на м.Май
Чрез тези настройки можете да зададете допълнителни организатори преди срещите.
В допълнение към предварителното настройване на стаи на Google Meet организаторите на срещи също могат:
- Включат или изключат функциите за безопасност, като заключване на чат, презентиране и др.
- Да определите допълнителни организатори преди срещата.
Чрез допълнителните настройки, срещите могат да бъдат по-лесно планирани и да протичат по-гладко.
Емоji реакции по време на срещата в Google Meet – ще бъде достъпно през следващите месеци
Следващия месец реакциите по време на срещата в Google Workspace ще позволят на присъстващите да се изразяват визуално с 👍 ❤️ 😆 като това изразяване внася енергия в срещата и предоставя незабавна обратна връзка на лектори и други присъстващи. Тези реакции ще се покажат във видеото на участника или ще се покажат до името му, ако няма включена камера и не се вижда участника.

Провеждайте Meet среща директно в Docs, Sheet и Slides – вече достъпни
От съществено значение е да можете да се виждате и чувате по време на хибридно сътрудничество. Тази функционалност е налична като Meet ще бъде достъпен директно в Документи, Таблици и презентации. Потребителите ще могат бързо да започнат среща и да я пренесат в документ, електронна таблица или презентация и могат да представят това съдържание на всички присъстващи на срещата. Това позволява на всички в срещата да си сътрудничат в реално време, докато водят разговор – всичко това от един и същ екран.

Picture in Picture – достъпно за всички от средата на м.Май
За да помогне на презентаторите да гледат аудиторията си, докато навигират в различни раздели и прозорци, Workspace предоставя картина в картината, работещ за браузъри Chrome. Ще можете да виждате до четири екрана с участници в срещата, докато споделяте съдържание или изпращате съобщение в Gmail. Кликването върху картина в картината бързо ви връща към пълната сесия на Meet.

Live Stream директно в YouTube от Google Meet – ще бъде достъпно през следващите месеци
По-късно тази година Google Workspace ще позволи на организаторите да излъчват срещи директно в YouTube.

Inline threading – ще бъде достъпно през следващите месеци
Google подобрява начина, по който разговорите се показват в стаите с вградени нишки (threads).
С вградената нишка членовете на стаите ще могат да отговарят на конкретни коментари и да създават странични разговори, като същевременно поддържат диалога организиран. Всеки участник може лесно да разглежда пространство и да наваксва теми, които са важни за него.
