Google Workspace Updates Месечен преглед – Март 2022

Всички нови функционалности и подобрения в Google Workspace
Google Workspace March Updates
Изпробвайте Workspace
Вземете бизнес имейл, облачно пространство, видео разговори и още.

Google Workspace е пълен с полезни функции за малки и големи компании. Една от най-добрите, които Google Workspace предлага на своите клиенти, са редовните актуализации. Екипът на Клауд Офис подготви списък с последните новости в Google Workspace (Март 2022 г.), от които Вашият бизнес може да се възползва.

 

Създавайте страници за резервации на срещи в Google Календар

Google обновява функцията си за планиране на срещи. Тя вече е приложима и за външна употреба, позволявайки на потребителите, включително и тези без акаунт в Google и извън вашия домейн, да планират срещи директно в Google Calendar. Календара автоматично открива конфликти със съществуващи събития ,като по-този начин свежда времето, прекарано в пренасрочване на срещи до минимум.

Предлага се за клиенти на Google Workspace Business Standard, Business Plus, Enterprise Standard и Enterprise Plus. Не е достъпно за Google Workspace Essentials, Business Starter, Frontline, както и за клиенти със старите планов G Suite Basic и Business

 

Активирайте откриването и споделянето на Spaces в Google Chat

Вече можете да създавате пространства в Google Chat, които можете да споделяте с други хора във вашата организация, за да се присъединят чрез линк. Тази актуализация позволява създаването на тематични разговори, които могат да се споделят по-широко в рамките на една организация. Това може да бъде особено полезно за пространства, които са ориентирани около:

  • Широко споделяне на знания с други, включително дискусии в екип, ръководства и други.
  • Информация за корпоративни политики.
  • Ситуации, в които трябва бързо да съберете заинтересовани хора 
  • Културни и социални теми

 

Чернова на имейл в Google Docs

Сега в менюто @SmartChip под раздела Building Blocks можете да намерите чернова на имейл. С тази функция Google Docs създава чернова на имейл, която можете да използвате за попълване и изпращане директно от Docs. Можете да споменавате хора в полетата за получатели, като използвате менюто @, без да се налага да помните техните имейл адреси, и да си сътрудничите в съставянето на съобщението, като използвате коментари и предложения. Когато сте готови за изпращане, просто щракнете върху бутона, който се показва до черновата. Ще се появи прозорец за създаване на Gmail с полета за имейл (тема, до, cc, bcc и body), които се попълват автоматично въз основа на черновата на имейла в документа.

 

Преглеждайте Calendar статуси в Google Chat

Освен че виждате кога някой е извън офиса, вече можете да виждате допълнителни статуси, които потребители са избрали в Google Calendar като „В среща“ или „Време на фокус“ в Google Chat. Google се надява, че чрез извеждането на тези допълнителни състояния това ще улесни колегите ви да определят подходящите моменти за изпращане на съобщения.

 

Google sheets удвоява лимита за брой клетки

Google увеличи лимита за клетки в Google Sheets от пет милиона на до десет милиона клетки. Това ограничение се прилага за нови, съществуващи и импортирани файлове.  

През последните четири години броя беше непрекъснато увеличаван: от 2 милиона на 5 милиона през 2019 г. и сега до 10 милиона. С тази промяна потребителите ще получат възможността да работят с техните данни в по-голям мащаб в Google Sheets.

 

Разширен достъп до Noise Cancelation в Google Meet

Всички присъстващи на видео разговор вече могат да използват възможностите за премахване на шума в Google Meet, ако:

  • Заглушаването на шума е налично спрямо Google Workspace плана на организатора на срещата.
  • Aко потребителят има шумозаглушаване, то ще функционира във всички срещи, независимо дали организаторът на срещата има шумозаглушаване или не. С въвеждането на тази функционалност Google се надява, че качеството на разговорите за всички ще се подобри.

Свързани статии

Word и Excel на Google Диск

„Нашата организация инвестира много в обучение по Word и Excel. Нашите служители са запознати с тях. Защо трябва да преминем към други продукти като Google Документи и Google Sheets?“