Smart Canvas 10 нови функции

Развиващият се хибриден работен модел дава нова неотложност на съществуващите предизвикателства за сътрудничество.Със Smart Canvas, Google трансформира колаборацията в екипа.
smart canvas
Изпробвайте Workspace
Вземете бизнес имейл, облачно пространство, видео разговори и още.

Какво е Smart Canvas?

Smart canvas е ново продуктово изживяване в Google Workspace. През следващите няколко месеца Smart Canvas ще предостави нови функции, които се справят с проблеми свързани с управлението на времето и производителността породени от хибридният начин на работа.


1. Управлявайте задачите с динамична времева линия(скоро)

Съвсем скоро потребителите на Google Sheets ще могат да превключват между нови изгледи, за да управляват и да взаимодействат по-добре с данните си. 

Ще можете да организирате данните си по собственик, категория, кампания или друг уместен критерии. Времевата линия ще Ви позволява да управлявате неща като маркетингови кампании, етапи на проекти, графици и сътрудничество между екипи.


2. Корекции на формули в Google Sheets

Google добавя асистиране за формули към Sheets, което ще Ви помогне да създавате правилно и отстранявате грешки в формули във Вашите електронни таблици.


3. Управлявайте проекти със смарт чипове

Google представи нови интелигентни чипове(smart chips) за препоръчани срещи и файлове в Google Docs. За да визуализирате падащото меню въведете @. 

Можете също да визуализирате и Google Maps. 

Тази функция “@” беше въведена и в Sheets. 


4. Работете по-добре с чек листи в Google Docs

Google Workspace ви улеснява да си сътрудничите по проекти, като рационализира общите работни процеси.

Имате достъп както до чек листи, така и до задачи (Tasks)в  Google Docs.

Ще можете и да възлагате задачи на други хора.  Тези елементи за действие ще се появят в Google Tasks, което улеснява всички в екипа да управляват списъка със задачи на проекта.


5. Проследявайте проекти по-бързо с различни шаблони в Google Docs

Google въвежда таблици за гласуване по теми в Docs ,които ще Ви позволят лесно да събирате отзиви от екипа. Oсвен това, новият шаблон за снемане на бележки от срещи ще въведе съответната информация от покана за среща директно в Google Calendar. 


6. Работете по-интелигентно с функциите за подпомагано писане в Google docs- активна 

За да помогне на всички да създават по-добре оформени документи, Google въведе нови функции за редактиране в Google Документи. 

Те включват предупреждения за обидни думи и език и стилистични предложения, които могат да ускорят редактирането, като същевременно подобрят въздействието на документа.


7. Приоритизирайте къде да се съсредоточите с вградени обобщения в Google Docs – очаква се

Google пуска нова функция в Docs, която автоматично генерира резюмета. Резюмета са сбита информация, така че можете бързо да разберете същността на документа.


8. Разглеждане на документ в Docs без граници на страниците – активна

Google ще въведе преглед без граници на страници в Docs през следващия месец.

Тази актуализация ви позволява да премахнете границите на страниците, за да създадете повърхност, която се разширява до всяко устройство или екран, който използвате, което улеснява работата с широки таблици, големи изображения или подробна обратна връзка в коментарите. 

Можете лесно да превключите обратно към изглед с страници, ако искате да отпечатате или конвертирате документа в PDF.


9. Достъп до Google Meet от Docs, Sheets и Slides (скоро)

Можете да презентирате директно в Google Meet от интегриран в Docs, Sheets и Slides ботон, което позволява на екипите да си сътрудничат и да се виждат без да прескачат между екраните.


10. По-продуктивни срещи с преводи в реално време с Google Meet – активна

Google Meet ще да превежда на живо разговори проведени на различни езици.  Понастоящем Google поддържа преводи на живо за пет езика,  испански, португалски, френски или немски, с още много езици, които да предстоят да бъдат въведени.

Чрез интегрирането на такива полезни функции с други приложения на Google Workspace се опитва да изгради платформа за унифицирани комуникации, която помага на служителите да бъдат по-продуктивни. Тези нови функции демонстрират ангажимента на Google към иновациите и еволюцията на Workspace.

Ако тези функции Ви се струват полезни за работата и колаборацията на Вашият екип, не се колебайте да се свържете с представител от Cloud Office за да ви направи демонстрация на услугата

Свързани статии

Какви са предимствата на Google Workspace?

Google Workspace, известен преди като G Suite, се превърна в един от ключовите инструменти за успех за много бизнеси. След като включи милион бизнес потребители за малко под две години, Google обяви през октомври 2020 г., че Google Workspace има повече от 6 милиона потребители. Тук искаме да ви покажем някои от предимствата, включени в Google Workspace, и да видим дали те могат да разрешат някой от вашите бизнес проблеми.