Cloud Office подпомогна Технополис в развитието на техния AI чатбот, като добави нови функции. Така стана възможна интеграцията с операциите на Практикер за безпроблемно клиентско изживяване.
Предизвикателството
Технополис разчиташе на традиционен, предварително дефиниран чатбот с ограничена функционалност. Тази система възпрепятстваше възможността за предоставяне на по-ангажирани и полезни клиентски интеракции и посрещането на нарастващите очаквания на клиентите им в онлайн и физическите канали.
Решението
Cloud Office внедри модерен AI чатбот, използващ Dialogflow, Vertex AI, Gemini и BigQuery, трансформирайки клиентските интеракции на Технополис. Сега новият чатбот предоставя персонализирани отговори, денонощна поддръжка и анализи в реално време, подобрявайки обслужването и мащабируемостта.
Резултати
Новият чатбот подобри удовлетвореността на клиентите с по-бързи и точни отговори, намалявайки времето за изчакване. Той оптимизира процесите, позволявайки обработката на по-голям брой запитвания и освобождавайки служителите за по-сложни задачи. Решението намали разходите, повиши ефективността и подпомогна растежа на компанията.