Cloud Office внедри Apps Script като решение за подаване на клиентски заявки за компенсации поради забавени или отменени полети.
Предизвикателството
Екипът обработваше ръчно онлайн поръчки, задействайки имейли, съдържащи цялата необходима информация. Това включваше попълване на данните в различни шаблони на документи, изпращането им обратно до клиентите за събиране на подписи, качване на документите в Drive и изграждане на йерархия от папки. Общият брой стъпки, необходими от началото до края, беше повече от 20.
Решението
С AppScript успяхме да картографираме целия процес и да автоматизираме 90% от всички необходими стъпки. От автоматичното попълване на данните във всички шаблони до изпращането на имейли до клиентите и сортирането на документите в Drive, успяхме да намалим усилията с 90%. Всичко беше изградено върху G Suite в техния собствен домейн.
Резултатът
Елиминирането на ръчните стъпки намали времето, необходимо за обработка на заявка, от средно 15 минути на по-малко от 2 минути. Служителите получават известие, когато всички документи са подписани и запазени в правилната папка. Освен това мениджърският екип има пълна видимост на всички заявки за обработка, достъпни в реално време чрез персонализирано табло.
Ценовият модел на Cloud Office позволява на клиента да използва решението "като услуга", без да се изисква първоначална инвестиция и с 4X ROI.