Предизвикателството
Преди да започнем да работим с BSI Services, те насочваха своя имейл поток чрез един имейл адрес за всеки град, като използваха сложна структура за етикетиране, за да сегментират входящите съобщения до отговорните агенти. В един момент това започна да създава трудности, тъй като клиентската база нарасна и стана неуправляема без индивидуални входящи кутии, като същевременно беше „най-доброто в момента“ решение.
Решението
Пресъздадохме съществуващата структура на етикетиране, като гарангирахме, че съобщенията, изпратени до старите имейл акаунти, сега се разпространяват правилно, когато се изпращат до старите общи адреси, като се доставят не само в подходящата пощенска кутия, но и лесно се идентифицират, използвайки правилата и етикетите на старата инфраструктура. Извършихме миграция "една към много" от Gmail към Google Workspace, за да запълним всички новосъздадени пощенски кутии.
Резултатът
Инженерният екип на Cloud Office помогна за настройката на новите потребителски пощенски кутии и настройки, които трябваше да бъдат конфигурирани, за да приличат на старата инфраструктура. Екипът също така помогна за конфигурирането на пренасочването на старите пощенски кутии. Съобщенията сега пристигат в индивидуалната пощенска кутия на отговорния потребител, носейки съответния етикет, така че съобщението да бъде лесно разпознаваемо за бъдещи действия.