С подкрепата на Cloud Office, Butler United успя да реорганизира и обедини 4 различни акаунта в едно, да намали административната комплексност, да оптимизира цената и да подобри сигурността.
Предизвикателството
- 4 отделни акаунта в Google Workspace с повече от 15 вторични домейна
- Абонаментни планове за различни нива с отделни цени
- 140+ потребители, някои от тях дубликати (1 потребител съществуваше в 4 различни акаунта)
- Обединяване на разнообразните бизнес линии
- Минимизиране на разходите и оптимизиране на средата и бизнес процесите
- Създаване на Drive архитектура за управление на файлове
- Изключително сложна администрация
Решението
Екипът на Cloud Office оптимизира броя на потребителите, обединявайки ги в един акаунт в Google Workspace. Мигрирахме имейла и премахнахме активните домейни от другите акаунти. Добавихме другите домейни към акаунта като вторични, което позволи на потребителите да използват пълноценно псевдонимите – елиминирайки нуждата от превключване между акаунти.
След като миграцията на имейла приключи, преместихме цялата информация на компанията от отделните потребителски дискове в "Споделен диск" в обединената организация, което позволи файловете да принадлежат на организацията, а не на отделни потребители. Това елиминира риска от случайно изтриване на важна информация за компанията заедно с потребителски акаунт.
Резултатът
Единна среда на Google Workspace, в която всеки потребител има свой собствен акаунт с всички необходими имейл псевдоними.
Преработена файлова архитектура, която гарантира, че всички файлове са собственост и се управляват от организацията.
50% икономия на разходи чрез премахване на дублираните потребителски акаунти.
Беше внедрена оценка на сигурността и план за смекчаване на рисковете, което подобри цялостната сигурност на акаунта с 43%.