Предизвикателството
Икономедиа бяха изправени пред няколко предизвикателства по отношение на съхранението и интерпретиране на данни. Те се нуждаеха от централизирано пространство за събиране на данни, съхранение, управление и анализ. В последствие, тези данни трябваше да се използват за анализирането на ефективността на съдържанието по различни параметри, което изискваше привеждане в съответствие с динамичните потребителски предпочитания и пазарни тенденции, добавяйки ниво на сложност към стратегиите за съдържание. Трудността се състоеше в това да се приложат на практика изводите от анализа на тези данни.
За да може Икономедиа да дефинира точните критерии и действия, базирани на показатели като RFV (скорост на ангажираност) и качествени прочити, беше необходим стратегически подход, с подкрепата на Google.
Решението
Решение открихме в лицето на Google Landing Zone, която служи като основна инфраструктура за проекта на Икономедиа. Тя осигурява стандартизирана и сигурна среда за хостинг на приложения и управление на ресурси в Google Cloud. BigQuery позволява създаването на интерактивни табла и улеснява задълбочения анализ на профилите на аудиторията, ефективността на съдържанието, пътя на потребителите и приходите. Cloud Office осигури техническа подкрепа на "Икономедиа", като работи неуморно, за да превърне новата система в реалност за броени месеци.
Резултати
Създадено беше модерно хранилище за данни, което служи като единен източник за всички данни на компанията. Това доведе до осезаеми бизнес резултати, ускорен растеж и управление, базирано на данни. Прецизното използване на Google BigQuery не само оптимизира съхранението и анализа на данни, но и насърчи взимането на информирани решения. Google Cloud Storage, със своята рентабилност и мащабируемост, оптимизира съхранението на данни и отвори възможности за ефикасно управление.
Прочетете целия казус тук.