Успешна история


Economedia - Централизиране на данни

Предизвикателството

Икономедиа бяха изправени пред няколко предизвикателства по отношение на съхранението и интерпретиране на данни. Те се нуждаеха от централизирано пространство за събиране на данни, съхранение, управление и анализ. В последствие, тези данни трябваше да се използват за анализирането на ефективността на съдържанието по различни параметри, което изискваше привеждане в съответствие с динамичните потребителски предпочитания и пазарни тенденции, добавяйки ниво на сложност към стратегиите за съдържание. Трудността се състоеше в това да се приложат на практика изводите от анализа на тези данни.

За да може Икономедиа да  дефинира  точните  критерии и действия, базирани на показатели като RFV (скорост на ангажираност) и качествени прочити, беше необходим стратегически подход,  с подкрепата на Google.

Решението

Решение открихме в лицето на Google Landing Zone, която служи като основна инфраструктура за проекта на Икономедиа. Тя осигурява стандартизирана и сигурна среда за хостинг на приложения и управление на ресурси в Google Cloud. BigQuery позволява създаването на интерактивни табла и улеснява задълбочения анализ на профилите на аудиторията, ефективността на съдържанието, пътя на потребителите и приходите. Cloud Office осигури техническа подкрепа на "Икономедиа", като работи неуморно, за да превърне новата система в реалност за броени месеци.

Резултати

Създадено беше модерно хранилище за данни, което служи като единен източник за всички данни на компанията. Това доведе до осезаеми бизнес резултати, ускорен растеж и управление, базирано на данни. Прецизното използване на Google BigQuery не само оптимизира съхранението и анализа на данни, но и насърчи взимането на информирани решения. Google Cloud Storage, със своята рентабилност и мащабируемост, оптимизира съхранението на данни и отвори възможности за ефикасно управление.

Прочетете целия казус тук.

С постоянната техническа поддръжка, предоставена от Cloud Office, ние работихме неуморно и успяхме да направим новата система реалност за няколко месеца.

Чавдар Димов

Head of Audience data, Economedia


Share


За Economedia

Икономедиа е най-големият издател на бизнес медии в България и една от водещите онлайн групи. Портфолиото им включва най-влиятелното икономическо издание Капитал и новинарския сайт Дневник. Икономедиа е издател и на няколко специализирани информационни продукта като Кариери, Регал, Бакхус, Одит.

Мисията на Икономедиа е да предоставя надеждна и качествена информация, да създава оригинална журналистика, която помага на читателите да правят информиран избор за своя бизнес и личен просперитет.

Всички продукти, публикувани от Икономедиа, са в съответствие с принципите за качествена журналистика и социална отговорност. Редакторите на изданията спазват стандартите на Етичния кодекс на българските медии и са разработили строги вътрешни правила за качество.

Редакционните екипи се управляват независимо от бизнес отделите на издателската компания, за да се гарантира ненамеса в съдържанието.

Чрез всички свои медийни марки Икономедиа достига до 2 500 000 уникални читатели всеки месец. Тяхната лоялна публика е най-активната икономическа и социална група граждани, с висок образователен и професионален статус.

Font,Line
Font,Line

България

Font,Text,Brand

Издателство


Решението


За Cloud Office

Cloud Office е основен Google Cloud партньор, специализиран в Трансформация на работния процес и Инфраструктурните услуги с експерти в Google Cloud Compute, Cloud Productivity, Digital Natives и Data Analytics.