Сравнение на  

Google Workspace Editions


Чудите ли се кой пакет е най-подходящ за вашата организация? 
Нека видим! 

Сравнение на Google Workspace Business пакети   

Вашата професионална платформа за продуктивност.

Business Starter


€5.75
потребител/месец, 12-месечен абонамент 
 

Включва:
 

  • 30 GB/ споделено пространство за съхранение на потребител
     
  • 1-300 потребители
     
  • Без Shared Drives
     
  • Лимит за срещи: 100 участници 
     
  • Инструменти за комуникация: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Инструменти за колаборация: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Допълнителни функции:

    Google Meet: Защитени срещи, Споделяне на екрана и на презентации 








     

 

Business Standard


€11.50
потребител/месец, 12-месечен абонамент 


Включва: 
всичко в Starter +  

  • 2 TB/ споделено пространство за съхранение на потребител
     
  • 1-300 потребители
     
  • Shared Drives
     
  • Лимит за срещи: 150 участници 
     
  • Инструменти за комуникация: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Инструменти за колаборация: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Допълнителни функции:

    Google Meet: Записи, Заглушаване на звука, Breakout Rooms
    Колаборация: Споделяне, потвърдено с ПИН код, Одобрение на документи, Имейл подписи с вашето лого, Графици на срещите
    Data Regions: Изберете един регион за данни
    Допълнителна сигурност: Основно управление на крайни точки, Прозрения за защита на данните, Одит доклади за Drive

Business Plus


€17.25
потребител/месец, 12-месечен абонамент 


Включва:
всичко в Starter  и Standard +

  • 5 TB/ споделено пространство за съхранение на потребител
     
  • 1-300 потребители
     
  • Shared Drives
     
  • Лимит за срещи: 500 участници 
     
  • Инструменти за комуникация: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Инструменти за колаборация: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Допълнителни функции:

    Google Meet: Субтитри на живо, Фокус върху говорещите
    Допълнителна сигурност: Google Vault, Разширено управление на крайни точки, Защитен LDAP, Времетраене на работните сесии







     

Сравнение на Google Workspace Enterprise пакети

 Пакет от инструменти за продуктивност и колаборация, с достатъчно пространство за съхранение, отлично ниво на сигурност и управление.

Enterprise Standard


€22.20
потребител/месец, 12-месечен абонамент 

 

Включва: 
всичко в Business Plus +  
 

  • Пространство за съхранение, колкото ви е нужно 
     
  • Shared Drives
     
  • Лимит за срещи: 500 участници 
     
  • Инструменти за комуникация: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Инструменти за колаборация: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Допълнителни функции:

    Google Meet: Излъчване на живо на събития във вашия домейн до 10K участници, Излъчване в YouTube 
    BigQuery Connected sheets:  Доклади в BigQuery 
    Data Regions: Изберете един регион за данни, Защита от загуба на данни в Drive, Достъп съобразен със средата 
    Security Center: Състояние на сигурността, Инструмент за разследване (без право на редактиране)

Enterprise Plus


€28.86
потребител/месец, 12-месечен абонамент 

 

Включва: 
всичко в Enterprise Standard  +  
 

  • Пространство за съхранение, колкото ви е нужно 
     
  • Shared Drives
     
  • Лимит за срещи: 500 участници 
     
  • Инструменти за комуникация: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Инструменти за колаборация: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Допълнителни функции:

    Доклади за извършената работа на потребителите  

    Data Regions: Изберете един регион за данни, Криптиране на данни в Drive отстрана на клиента
    Security Center: Инструмент за разследване (с достъп за редактиране), По-добро сканиране на прикачените файлове към имейли (със Security Sandbox)

Част ли сте от образователна институция?

Научете повече за Google Workspace за образователни институции тук.

Любопитни ли сте какво представлява Gemini?

Научете повече за Gemini, ИИ моделът на Google, тук.
 

Все още ли не сте сигурни?
Резервирайте среща с нашия екип и ние ще ви помогнем!

Често задавани въпроси

Dropdown Text Example
Какво е Google Workspace?
Google Workspace е цялостен пакет от облачни инструменти за колаборация и продуктивност, създадени да променят начина, по който работят организациите. Предлага богат избор от функции и услуги, които спомагат екипите да работят заедно, да комуникират по-ефективно, и да бъдат продуктивни от всяко устройство където и да е по света.

Главки функциина Google Workspace

1. Gmail: Сигурен и надежден бизнес имейл с функции като филтри за спам, защита от вируси, и 30GB място за съхранение за всеки потребител.

2. Calendar: Споделен календар, който улеснява намирането на подходящо време за срещи.

3. Drive: Сигурно място за съхранение в облака, което позволява на потребителите да съхраняват, споделят и да работят в различни видове документи.

4. Docs: Инструмент за текстови документи за колаборативна работа от множество потребители в реално време.

5. Sheets: Инструмент за таблични документи за колаборативна работа, чрез които екипите могат да работят заедно по бази данни, бюджетни таблици и много други.

6. Slides: Инструмент за презентации за колаборативна работа, които улеснява създаването и представянето на интересни презентации.

7. Meet: Услуга за видео разговори, която позволява на потребителите да създават и да се включват в срещи от компютри или мобилни устройства.

8. Chat: Платформа за съобщения, която позволява на екипите да комуникират и да работят заедно в реално време.

Кой пакет на Google Workspace е подходящитя за моята организация?
Google Workspace предлага няколко пакета с различни функции и ценови планове спрямо нуждите на вашия бизнес, без значение размера. За да определите кой пакет е подходящият за вашата организация, имайте предвид следните фактори:

1. Боят потребители: Броят на потребителите, които ще имат достъп до услугите на Google Workspace.

2. Нужните функции: Изберете кои функции са важни за вашата организация, например пространство за съхранение на имейлите, възможности при видео конференции, или колаборативни инструменти.

3. Бюджет: Сравнете ценовете планове на различните пакети, за да видите кое се вписва във вашия бюджет.

4. Изисквания за сигурност: Разгледайте внимателно функциите за сигурност на всеки пакет, за да сте убедени, че отговарят на изискванията за сигурност на вашата организация.

5. Мащабируемост: Преценете потенциала за разрастване на вашата организация и изберете пакет, което може да се разраства заедно с вас и нуждите ви.

След като минете през тези фактори, ще можете да изберете Google Workspace пакета, който е най-подходящ за вашата организация и нуждите ви. Можете също да се свържете с нашия екип и ние ще ви помогнем да вземете правилното решение.

Защо да избера Cloud Office за партньор при интегриране на Google Workspace?
Cloud Office е Premier Google Cloud Partner за Централна и Източна Европа (CEE) с екип от сертифицирани Google Cloud експерти. Имаме множество успешни Google Workspace имплементации зад гърба си в различни индустрии. За нас клиента е най-важен и неговите нужди са на първо място.
Какви ползи ще имам ако избера да използвам Google Workspace чрез Cloud Office?
Cloud Office може да ви помогне с техническите трудности, за да подобрите работната си сила и да извлечете възможно най-много от инвестицията си в Google Workspace. Предлагаме също така клиентска поддръжка и консултации след първоначалната имплементация, за да е дългосрочен успехът на Google Workspace средата.
Как Cloud Office биха подсигурили безпроблемна миграция към Google Workspace?
Консултантите, които ще ви помогнат да навлезете в средата, имат богати знания относно техническите тънкости на Google Workspace. Ние осигуряваме безпроблемна миграция на вашите имейли и файлове от предишните ви системи, като минимизараме сътресенията на работния процес и адресираме появилите се въпроси. Преминаването към Google Workspace става възможно най-лесно благодарение на нашият проактивен подход и вниманието ни към детайлите.

Свържете се с нас

I would like to receive newsletter and other promotional emails.

By clicking here, I state that I have read and understood the terms and conditions.

Font,Text,Brand